littlest things

känner mig hängig och trött. febrig och matt. mensen gör sig påmind konstant hela tiden. vill bara gråta. igår grät jag fast jag inte visste varför. det är skrämmande när man inte vet varför man känner på ett visst sätt. och märkligt. igår blev det klart att jag får jobba heltid hela juli. känns bra fast jag vet att jag kommer bli såå trött. men det är det ju värt. det kommer bara bli jobbigt att behöva flytta mitt i allt det där också. men det löser sig. jag kommer ju inte behöva göra allting själv. mina föräldrar brukar vara rätt snabba på att komma och fixa och dona när det vankas flytt. det närmar sig nu. ångest. men samtidigt kommer jag att trivas där, det vet jag ju.

jag är lite nervös. jag har köpt en present till min fina och jag vet inte riktigt om hon kommer gilla den. men det återstår att se. tur man har bytesrätt och sånt. köpte även mirrors edge till mitt xbox idag. grymt roligt spel men jag tappade tålamodet där efter några timmar. får ta nya tag en annan dag. imorgon ska jag på aw med katrin och det var inte igår jag var på något sådant. ska bli jättemysigt att bara sitta och snacka lite skit över en öl och massa god mat. det ser jag fram emot. på lördag kommer nog lisa och linda hit och även katrin. finaste kommer redan imorgon och jag längtar som en tok!

svartöstan är nog vackraste platsen på jorden.




nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0