moody monday

nu var det länge sen igen...
det har hunnit vara midsommar, födelsedagar x3 (finaste, pappan och mosters prinsessa) och imorgon väntar den fjärde. då är det lillprinsen som fyller 9. i vår familj fyller nästan alla år på sommaren. ja, dom flesta iaf. 
midsommar var som vanligt underbar. arnemark är ju mitt 'himlen på jorden' och jag får alltid något slags lugn när jag är där. ett lugn som inte infinner sig någon annanstans. himlen var så vacker där på midsommaraftonsnatten så jag nästan tappade andan....

    

jag har haft underbara dagar med den allra finaste och vi har fått spendera massa massa tid ihop och jag är så otroligt glad för det. men idag är en sån där dag då jag känner mig ledsen. det är väl den där sociala baksmällan som kommer emellanåt (och som oftast är anledningen till att jag bloggar). jag vet inte varför jag alltid blir såhär när jag blir själv men det kanske har sina förklaringar. trött är jag också. men jag ser ljuset i tunneln. någonstans där längre fram. 
juli kommer bli en tung månad. först ska jag jobba heltid och sen ska jag hinna med att packa ner varenda pinal i lägenheten och sen flytta till den nya. vet inte hur jag ska orka med det, men det blir säkert bra. 

råkade shoppa lite idag...

   

det tyckte jag att jag var värd!

nu är det nog godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0