snott från teresa

svara på frågorna och skriv gärna i kommentarer :)

1. Var mötte du mig första gången?
2. Hur länge har du känt mig?
3. Hur väl känner du mig?
4. Har jag vart berusad ?
5. När du såg mig, vad var ditt första intryck?
6. Har jag några syskon?
7. Har du nånsin varit kär i mig?
8. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?
9. Vilken musik lyssnar jag helst på?
10. Är jag blyg eller framåt?
11. Skulle du kalla mig rolig?
12. Vilket är ditt bästa minne med mig?
13. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Kommentarer
Postat av: Fia

1. Var mötte du mig första gången? Det där vet du bättre än mig.. säkert på det där Unga Röster du pratar om?



2. Hur länge har du känt mig? Dryga 20 år?



3. Hur väl känner du mig? Ganska bra tror jag.



4. Har jag vart berusad? Jodå! (förlåt Ingrid)



5. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Som om jag skulle komma ihåg det?



6. Har jag några syskon? Jo, två.



7. Har du nånsin varit kär i mig? Nej, tyvärr.



8. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Nejnej..



9. Vilken musik lyssnar jag helst på? Typ Lasse W och Anna Ternheim. Och Robyn.



10. Är jag blyg eller framåt? Framåt, definitivt.



11. Skulle du kalla mig rolig? Inte tokrolig, men begåvad med humor.



12. Vilket är ditt bästa minne med mig? Att somna i soffan skavfötters såklart.



13. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Social, impulsiv, ärlig.



2009-06-05 @ 06:59:01
URL: http://mejas.blogdog.se
Postat av: chukka

tack vännen! det värmer :)

2009-06-05 @ 10:24:08
Postat av: Sussi

1. Var mötte du mig första gången? På gymnasiet



2. Hur länge har du känt mig? 15 år ca (jisses det lät länge!)



3. Hur väl känner du mig? Jag känner vissa sidor av dig, vi ses ju inte så ofta. Vi är ju alltid öppna och ärliga mot varandra, har alltid kunnat prata så jag känner dig nog ändå rätt bra :)



4. Har jag vart berusad? yes



5. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Ingen aning, jag kommer ihåg att vi gillade offspring båda två :D



6. Har jag några syskon? Ja två stycken.



7. Har du nånsin varit kär i mig? Nej



8. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Nej men du surrade nog mer än jag haha



9. Vilken musik lyssnar jag helst på? Lars W är det enda jag kommer på



10. Är jag blyg eller framåt? Framåt



11. Skulle du kalla mig rolig? Ja för jag blir alltid glad av att träffa dig



12. Vilket är ditt bästa minne med mig? När du lagade köttfärssås med creme fraiche mmmm



13. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Snäll, känslig, öppen



Kram!





2009-06-05 @ 20:11:07
Postat av: chukka

tack sussi!

och den där köttfärssåsen hade jag glömt men nu påminde du mig haha...

2009-06-06 @ 23:30:42
Postat av: Teresa

1. Var mötte du mig första gången?

Hos Lisa.

2. Hur länge har du känt mig?

Vi har väl känt varandra i ett antal år. Men mest ytligt. Sen har vi ju kommit varandra riktigt nära de senaste...tre åren va?

3. Hur väl känner du mig?

Jag känner dig nog rätt väl.

4. Har jag vart berusad ?

host Ja

5. När du såg mig, vad var ditt första intryck?

Att du var sjukt söt. Och frammåt. Rolig!

6. Har jag några syskon?

Ja en syster och en bror. Sen har du ju en massa....extrasyskon. ;)

7. Har du nånsin varit kär i mig?

Nej det har jag inte. Men jag älskar dig innerligt!

8. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig?

Typ...hej?:P

9. Vilken musik lyssnar jag helst på?

Hjärta och smärta. Vinterdäck. Du har så bred smak. Slukar musik.

10. Är jag blyg eller framåt?

HAHAHA!

11. Skulle du kalla mig rolig?

Det vet du

12. Vilket är ditt bästa minne med mig?

Jag har så många bra minnen med dig. Men jag älskade våra filmdagar vi hade.

13. Vilka tre ord beskriver mig bäst?

Frammåt, glad och kärleksfull!

2009-06-10 @ 09:06:17
Postat av: Anonym

tack teresa. det värmde :D puss!

2009-06-11 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0