sweet

i måndags åkte vi till storforsen. jag, h och två kompisar till henne. det var helt underbart. dom andra tyckte det var kallt men jag tyckte det var helt precis lagomt. det får ju inte vara för varmt heller.





annars har jag mest bara jobbat och sånt i veckan. känns som att veckorna bara springer iväg. helt galet.
idag skickade jag ut adressändringssms och det kändes lite jobbigt. jag vet ju att det kommer bli jättebra där borta, men black island är ju för evigt i mitt hjärta. å andra sidan finns det ju alltid kvar. men ändå.

ikväll ska jag diska och försöka röja upp lite här hemma. kan behövas. det ser verkligen hemskt ut här!

Kommentarer
Postat av: Sussi

så vackra bilder! Det kommer bli bra... garanterat!

Kram

2009-06-04 @ 21:33:53
Postat av: chukka

tack :) ja, visst kommer det det? men jag har lite ångest... blö. kram!

2009-06-05 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0