freaky week

vet inte när jag senast skrev något. men det har väl inte hänt så speciellt mycket egentligen.
jag funderar ärligt på att sluta blogga. det är väl ändå ingen som läser den och ja.. jag vet inte. känns som att jag ändå inte kan skriva det jag vill riktigt. ibland känner man ändå att man måste begränsa sig och då förlorar ju liksom det hela sitt syfte.

nåväl.. det har varit en märklig vecka.

lördagen innebar jobb och sen även jobbfest. länge sen jag hade så roligt och länge sen jag gick ut för den delen också.
vi var först på jobbet och sen gick vi vidare till allstar. träffade en massa gamla stjärnor jag inte sett på ca 10 år. vissa trevligare än andra. söndagen var seg. hälsade på jennie och viggo en stund och sen hemåt för soffsläng.

har haft någon slags konstig hjärtklappning hela veckan och igår åkte jag in till vc för att kolla vad det var. blodtrycket var helt okej och fick rådet att åka in även idag för en grundligare koll. såklart så kunde dom inte hitta något idag heller men dom gjorde en massa tester iaf. vi får väl se om det visar något. börjar bli sjukt less på det här klappandet nu.
sen så har det väl varit en rätt märklig vecka på det känslomässiga planet också. men det är nog inget jag vill gå in på just nu.

imorgon väntar jobb och senare på kvällen även konsert! jag ska få se karin dreijer aka FEVER RAY och jag är såå lycklig över det! får med mig fin-johan dessutom. det är på något vis så vi träffas. konserter. är det inte i sthlm så är det i örebro eller här. galet. men väldigt roligt. kanske får jag även finbesök av honom och hans mor någon av dagarna här.

har sträckkollat lost nu och ja, det blir ju bara snurrigare och snurrigare fast på samma gång mycket klarare.

Kommentarer
Postat av: sussi

well...få inlägg visst men jag skulle allt sakna din blogg. Tycker om sättet du skriver på.

Kram

2009-03-27 @ 20:07:30
Postat av: Jennie (alias Tomas Q)

Jag läser den...! kram

2009-03-31 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0