lista

Är du kär? nä, förtjust kanske.
Är du en sportfåne? haha nej inte direkt.
Är du likgiltig? nej, verkligen inte.
Är du röksugen? nä.
Är du rik? nä, inte ett dugg.
Är du fattig? för det mesta, ja.
Är du trött? jao, kanske lite ändå.
Är du shoppingsugen? nä, inte för tillfället.
Är du töntig? jajjemensan!
Är du ressugen? jo, med lite pengar på fickan hade jag mer än gärna dragit iväg någonstans nu.
Är du skolsugen? kanske lite ändå.
Är du lättirriterad? en vecka i månaden ja.
Är du festivalsugen? nä, men konsertsugen!
Är du alkoholsugen? nä.
Är du saknad av nån? det får man väl hoppas.
Smeknamn? pinksie, pinkan, pinkalainen, bejtan, sabbe, bitta, bina och coco (kärt barn har många namn, eh.)
Bästa åldern? hm.. lever i nuet för det mesta.
Bästa tidningen? sonic.
Hur sminkar du dig? så det inte syns.
Höstens accessoar? palestinasjalen som alltid. har väl en 13-14 stycken vid det här laget.
Hur många timmar sov du inatt? kanske tio. var nog rätt trött.
Vilken film såg du senast? såg lite av 'shallow hal' igår och ikväll blir det 'two lovers'
Vilken internetsida besökte du senast? facebook.
Vad sa du senast till vem? hejdå, till jennie.
Vad gjorde du i förrgår? fikade hos d och sen hade jag finbesök av lillprinsen och prinsessan.
Vad har du gjort idag? hängt med syster och hennes familj, hängt med d och c och pratat i telefon.
Vad ska du göra idag? inte så mycket mer idag. kolla film bara.
Hur många msn-kontakter har du? 130
Vilket land besökte du senast? finland. levi.
Hur många snälla känner du? rätt många faktiskt!
Vad såg du senast på tv? i robot på trean.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? LG.
Senaste köp? en mössa på stale i umeå.
Vad har du dåligt samvete för? inget sådär speciellt just nu men självklart har jag gjort dumma saker i mitt liv.
Vad har du för skor? oj, det senaste året har jag nog köpt 15 par skor. orkar inte räkna upp alla.
Vad har du på dig nu? mina bästa mysbyxor och en skön tröja.
Vilken musik har du lyssnat på idag? min favoritlåt, a camp och jenny wilson.
Skulle du säga nej till sex idag? va?
Är du vegetarian? nej, kan inte leva utan kött.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? japp, till prinsessan.
Vad heter dina kusiner? niclas, mattias, pär, åsa, micke, mats, mona, marie, kristin, och per.
Är du feminist? mer eller mindre ja.
Vad drack du senast? o'boy!
Gillar du att laga mat? med sällskap, ja.
När sjöng du senast? igår när jag hånade dom i melodifestivalen.
Håller du det städat? njaa.
Vad gör dig lycklig? vännerna, familjen, mina vänners barn och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0