kärlek.

den här helgen har varit kärlek. från början till slut. och vädret har inte gjort det hela sämre.
i torsdags var jag hos jennie och danny en stund efter jobbet. åt god mat och myste massa med viggo och miranda.
fick skjuts hem av snälla e och i framsätet satt min fina. hade en lugn och skön kväll och på fredagen var det dags för jobb igen. var verkligen inte sugen alls men man måste ju. på kvällen myste vi med en flaska vin och spelade lite kort.  lördagen innebar jobb som vanligt och efter jobbet longboardade jag hela vägen hem till svartöstan medans h cyklade. lite stolt är jag faktiskt! jag tänker inte säga att 'nu ska jag börja longboarda varje dag' för det kommer aldrig ske. men jag fick mersmak och min nya bräda passar mig mycket bättre än den gamla, som jag för övrigt krängde iväg i fredags. efter stolt-turen tog vi en välförtjänt öl på carlssons och sen en bananöl på balkongen. bjöds över på grill hos d och p och vi hade grymt mysigt. var på väg hem vid tiotiden men jag tror inte vi var hemma förrän vid halvtretiden. jag till och med gillade vinet vi drack. inte illa för att vara jag.

idag var det mycket slappt men grymt skönt. har dock inte spenderat så mycket tid ute som man borde. men imorgon kanske det blir att åka till storforsen så då får jag lite sol på mig iaf. om jag nu inte måste packa upp över 700 artiklar på jobbet. let's hope not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0