sunny monday

idag är det nästan +20 ute och här sitter jag i mina föräldrars hus. borde ta mig ut strax. blir nog en tur till stan. har lite saker att fixa. det har varit underbara dagar på senaste. visst kunde jag som vanligt vara utan en del men i det stora hela är det magiskt. förra veckan var ju kortvecka och en ledig dag där mittiallt. hon åkte ifrån mig på tisdagen och kom tillbaka på onsdagen. i torsdags åkte vi till pilutta och per där vi satt ute nästan hela dagen i det fina vädret. grymt mysigt.
i lördags ringde teresa och berättade att L ska hyra ut sin lägenhet i svartöstan i andrahand. jag fick panik. vad har jag gjort? jag har ju skickat in kontraktet för lägenheten på skurholmen redan. ringde lulebo idag och pratade med dom. självklart är det så att om man har skrivit på kontraktet är det 3 månaders uppsägningstid så det är bara att glömma lägenheten i svartöstan. känns surt, men samtidigt är det kanske inte meningen att jag ska bo där just nu. skurholmen kommer bli jättebra. det vet jag ju. men ändå. svartöstan är ju svartöstan. nåja, det är ju inget som säger att jag inte kommer kunna flytta tillbaka dit sen.

nä, om man skulle ta sig ut i solen kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0