sunny tuesday

så var det redan tisdag igen. konstigt vad dagarna springer iväg när man har det såhär bra!

i fredags kom hon ju då äntligen till mig. vi hade en lugn och skön kväll och helt plötsligt var det lördag och dags för jobb. efter jobbet blev det tacos och melodi grand prix här hos mig, men ingen var speciellt engagerad och det slutade med att vi åkte på personalfesten iallafall. vi hade riktigt trevligt på jobbet men såklart så blev det ju att gå vidare och vi hamnade såklart på allstar. träffade en massa folk jag inte sett på länge och i det stora hela var det väl en bra kväll. vissa saker kunde jag varit utan men som tur är så löste sig allt till slut. söndag och måndag har varit helt underbara och ja, det är så jag vill ha det. alltid. jag kan bara komma på ett ord och det är magiskt. allt med henne är magiskt. idag är det en tråkig dag och jag har nyss kommit hem från jobbet. det är helt tomt här och det är på något sätt som att jag väntar på att hon ska komma in genom dörren, men det gör hon ju inte. men snart. snart ses vi igen. för det vet vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0