091107

jo, men det var ju en stund sen jag bloggade igen. surprise!

det har väl inte hänt så mycket sen sist egentligen.. jo, jag har fått veta en hemlis och det är sååå svårt att inte bara kräkas ut den över hela facebook och hela världen. några vet redan men inte alla. jag vill att alla ska veta. men snart :)

för en liten stund sen såg jag den finaste i världen åka iväg med en blå bil mot kallax. hon ska åka till sthlm och roa sig i fem dagar. jag kommer att längta ihjäl mig men samtidigt är jag så glad för hennes skull. känns konstigt att tiden går så fort hela tiden. nyss var det slutet på mars och vi hade just träffats... och nu är det helt plötsligt november och det har snart gått åtta månader sen. galet är vad det är!

snart kommer jennie och barnen hit och det ska bli jättemysigt att få ha dom här hemma hos mig. till middag blir det korvstroganoff! :)


Kommentarer
Postat av: sussi

härligt att läsa några ord från dig igen :)

Kram

2009-11-07 @ 22:38:59
Postat av: H

saknar dig.

2009-11-08 @ 11:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0