frozen

idag är det onsdag. idag vill jag inte gå på jobbet. jag vill ligga hemma i sängen och kolla sex & the city. jag har ingen ork till någonting och jag vill bara gråta åt eländet. när ska jag bli pigg igen? när ska jag få energi? hjärtklappning och yrsel konstant hela tiden. jag är så less! jag vill må bra. jag vill orka saker. jag är så trött på att vara trött!

en kompis frågade mig igår om det sker något omvälvande i mitt liv, något nytt och spännande... hon hade fått en känsla. blev lite rädd. men hon sa att det inte var på något dåligt sätt utan mer positivt. vi får väl hoppas på det.

nu är det äntligen ute, jag får berätta för hela världen att JAG SKA ÅKA TILL INDIEN!! den 4:e februari drar vi, jag och föräldrarna. jag längtar så otroligt mycket men samtidigt var min första tanke, då mamma berättade, hur ska jag klara mig utan finaste i 16 dagar? men det måste bara gå. indien, here we come! kommer förmodligen att bli märkligt att komma dit där alla ser ut som en själv och säkert kommer någon försöka prata med mig på något konstigt språk som 'borde' vara mitt. men det ska bli så mäktigt att få se min födelsestad, taj mahal, rosa staden.. ja, allt det där. kanske åka elefant. magiskt!

INDIEN

nu springa till bussen och göra mina fyra timmar på jobban!

ciao!


Kommentarer
Postat av: Susanne

FY, syftar på början av början av inlägget förståss... har du kollat järt, blodtryck såna grejer? Inte ska man behöva må så vännen :(



Härligt med Indien!!!

Kram på dig



2009-11-19 @ 22:09:51
Postat av: chukka

jag har kollat allt.. i våras.. men det visar ingenting på ekg.. har gjort två eller tre. minns inte. blir så less. men det går väl över med tiden.

hoppas allt är bra med er :)

2009-11-25 @ 19:46:34
Postat av: Josse

Åh vad roligt med Indien! Det kommer säkert bli världens upplevelse. Vi måste ses nu när jag är hemma förresten!



kram från fam hedberg/enström

2009-12-08 @ 16:43:08
URL: http://lifebyjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0