snö

idag är det onsdag. en onsdag med både tummen upp och tummen ner. tummen ner för att jag är hemma och sjuk men tummen upp för att ikväll kommer min fina hem. jag längtar så det gör ont i hela kroppen. att bara få kramas och se på henne. det blir magiskt det! har en liten surprise också... hihi.

annars då.. ja det är väl som det är med det där. väljer att inte uttala mig om saker som inte alla borde veta. ni som vet ni vet. ibland undrar jag bara hur man kan bete sig sådär och samtidigt kalla sig vuxen!

det har iaf snöat lite här nu och om jag får som jag vill och hoppas så kommer snön stanna kvar på marken nu och förhoppningsvis blir det ännu mer.

jag hoppas även att den här snuvan försvinner fort som rackarns så jag inte förlorar en massa pengar. för det har jag inte råd med.

nu ska jag gå och städa eller göra något annat nyttigt för här kan man ju inte sitta hela dagen ;)



Kommentarer
Postat av: JC

skönt att läsa att du mår bra...saknade dig

2009-11-11 @ 17:53:59
Postat av: chukka

jo, jag mår bra..



vem är du JC? :)

2009-11-11 @ 18:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0