so real

nu var det länge sen jag bloggade igen. skäms på mig!
men vad ska man skriva om egentligen? jag har inget nytt att berätta. jag skriver bara om samma saker och ja, det är väl inte så intressant direkt.

i helgen är jag gräsänka. kärleken har åkt norrut och det känns skittrist. men som tur är så har jag massa att göra i helgen så då går det ju fort. ikväll har jag varit hos jennie och danny och ätit god mat och tittat på idol. imorgon fyller finaste pilutta år så då blir det kalas. sen ska jag få mig lite kvalitetstid med familjen. ska sova hos mamman och pappan och sen hänga med dom på söndagen. var länge sen jag sov där kom jag på och ja, dom saknar mig nog ;)

annars rullar det väl på som vanligt. jobbar halvtid och drömmer om pengar.

nu blir det snart sängen och ladda för kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0